Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wręczenie zaświadczeń o wyborze i ślubowanie radnych: Jolanty Kruszyńskiej i Pawła Nasiadka.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie od ostatniej sesji.
4.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok.
5.
Sprawozdanie z realizacji „Rocznego Programu współpracy Gminy Namysłów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok.”.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Informacje Przewodniczącego Rady w sprawach bieżących.
8.
Sprawy różne i wolne wnioski.
9.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawach:
1)
powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Namysłowie,
2)
powołania Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi Rady Miejskiej w Namysłowie,
3)
powołania Komisji Planowania Przestrzennego, Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Namysłowie,
4)
powołania Komisji Edukacji, Zdrowia, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Namysłowie,
5)
powołania Komisji Budżetu i Gospodarki Rady Miejskiej w Namysłowie,
6)
powołania Komisji Skarg, wniosków i petycji Rady Miejskiej w Namysłowie,
7)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Namysłowa,
8)
odwołania Skarbnika Gminy,
9)
zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Namysłów,
10)
ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Namysłów za udział w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu,
11)
uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Namysłów,
12)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Namysłów do lat 3 w trybie bezprzetargowym,
13)
określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Namysłów,
14)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2036,
15)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2024 rok.
10.
Przyjęcie protokołów z:
1)
LXXV sesji VIII kadencji,