Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie od ostatniej sesji.
3.
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Namysłów za 2023 rok.
4.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Namysłów za 2023 rok.
5.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawach:
1)
udzielenia Burmistrzowi Namysłowa wotum zaufania,
2)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Namysłów za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok,
3)
zatwierdzenia skonsolidowanego bilansu Gminy Namysłów za 2023 rok,
4)
absolutorium dla Burmistrza Namysłowa,
5)
powołania Skarbnika Gminy Namysłów,
6)
ustalenia regulaminu korzystania z parkingu płatnego niestrzeżonego zlokalizowanego na terenie Namysłowa,
7)
zmiany uchwały w sprawie poboru podatków i opłat w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
8)
przystąpienia do Związku Miast Polskich,
9)
ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku w Namysłowie oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie,
10)
zmiany uchwały w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej o nazwie Żłobek w Namysłowie,
11)
zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat, w publicznych przedszkolach oraz publicznych innych formach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Namysłów,
12)
ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników OSP Gminy Namysłów za udział w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu,
13)
zmiany uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na prace konserwatorskie i restauratorskie polegające na konserwacji i restauracji organów firmy Berschdorf z Nysy w kościele parafialnym pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Namysłowie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
14)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2036,
15)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2024 rok.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Informacje Przewodniczącego Rady w sprawach bieżących.
8.
Sprawy różne i wolne wnioski.
9.
Przyjęcie protokołów z II i III sesji Rady Miejskiej.