Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie od ostatniej sesji.
3.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawach:
1)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej,
2)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2025 rok,
3)
wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie Gminy Namysłów do Spółdzielni Energetycznej,
4)
przyjęcia do realizacji oraz wniesienia wkładu własnego dla zadania nr 1 pn. ,,ABC pływania” w ramach projektu Aktywna Szkoła - raz, dwa, trzy,
5)
rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Namysłowa w sprawie rozgraniczenia działek w m. Kowalowice.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
5.
Informacje Przewodniczącego Rady w sprawach bieżących.
6.
Sprawy różne i wolne wnioski.